Hulp
nodig?

Vraag het de
Jongeren
Coach
Stel je
vraag

help ik masturbeer elke dag wel 10 keer of zo

Bekijk het hele forum ›
m, 15 jaar

zon 26 aug 2012 om 11:45

Ik ben een meisje van 15 en elke dag mastrubeer ik mezelf, ik kan gewoon niet meer zonder

helpp hoe moet ik dit stoppen

29 reactie(s) Plaats jouw reactie
j, 17 jaar

zon 26 aug 2012 om 19:05

.

je bent niet de enige ;)

j, 17 jaar

vri 14 sep 2012 om 19:20

jongenZoek een leuke jongen die je hier mee kan helpen , steeds gaan afbouwen samen met hem en zo kom je steeds verder ermee kun je proberen

j, 15 jaar

zat 15 sep 2012 om 15:01

Vraag een jongen om te helpe

Ja zou ik ook doen... Je gevoelens zulleb dan ook afnemen zoals bij mij

m, 19 jaar

zat 15 sep 2012 om 20:14

Waarok stoppen?

Met masturberen is niks mis. Oké, 10 x/dag is wel veel. Dus je zult het wel overal doen, en op allerlei manieren, en voor jou is klaarkomen eenvoudig. Ik merk dat ik wat dat aangaat best een beetje jaloers op je ben, op dat makkelijke klaarkomen.

Maar inderdaad (eerdere reacties benoemden dat ook al), doe je het altijd in je eentje, of doe je het bv samen met een ander meisje, of dat je zit te chatten en dat je jezelf dan klaarmaakt? Doe je het vooral thuis, of bv ook op school, of buiten? Maakt allemaal nogal verschil wel, toch?

Maar vooral, vertel eens waarom je dit wilt stoppen?

Zet eens op een rijtje, en laat het hier eens weten wat je er fijn aan vind. Bv dat je je lijf héél erg goed kent qua masturberen (je clitje, je kutje, je anale sterretje, je tepels, maar misschien wordt je ook wel opgewonden als je je oorranden streelt), precies weet hoe je makkelijk opgewonden wordt, en wie weet dat je zelfs spuitend kunt klaarkomen (wat jongens vast érg interessant vinden).

Én wat je niet fijn vindt: kost je erg veel (te veel) tijd waarin je ook andere dingen had kunnen doen, altijd dat lekkende natte kruis, je bekijkt elke jongen (of meisje) op hoe lekker die eruit ziet en kijkt de rest over het hoofd.

Maak als het ware een plus en min lijstje, en benoem dan nog eens waarom je nu eigenlijk 'help' roept.

Waarmee wil je geholpen worden eigenlijk.

Vergis je niet, jouw héél vaak masturberen is iets waar je nu erg mee bezig bent, maar dat kan en zal ook weer overgaan als er andere dingen belangrijker worden.

Laatste: je masturbeert niet voor een camera toch hoop ik, al chattend ofzo. Want dan komen er ineens heel andere motieven bij kijken over waarom je masturbeert.

Laat je nog eens van je horen?

m, 23 jaar

zat 20 okt 2012 om 11:55

ik ook

ik doe het ook soms niet elke dag maar soms al ik her s

doe wel een par keer meestal kijk ik dan filmpje

j, 18 jaar

maa 19 nov 2012 om 00:17

masturberen...

iedere dag een paar keer,

soms iets meer bij het bekijken van japanse schoolseks....opwindend!!

wanneer vriendin meekijkt doen we dat altijd naakt en we masturberen elkaar dan....

j, 19 jaar

zon 25 nov 2012 om 17:39

matstruberen.Ik doe het ook elke dag, een vriendin van me doet het ook graag bij dr zelf en dan hebben we het er over via chat enzo en zo gaan we dr allebei op los:$ of we kijken samen een "stoute" filmpje en helpen elkaar dan:$ ook leuk. Ik ben trouwens gek op beffen! Ik doe het heel graag en heb al meisjes laten squirten zelfs:$ en mn ex kwam 10x achter elkaar klaar

m, 22 jaar

din 4 dec 2012 om 19:05

Heeft mij ook geholpen!

Hoi iedereen,

Ik heb toen ik wat jonger was precies hetzelfde gehad, alleen bij mij ging het niet over en ik mastrubeerde zelfs minder dan 10 per dag. Ik had het een aantal jaar volgehouden maar toen trok ik het niet meer. Ik ging op zoek naar professionele hulp die bijna nergens te vinden was. Toen kwam ik op een website terecht waar ze dit soort problemen erg serieus nemen, en mij ook daadwerkelijk heeft geholpen. Mijn persoonlijke advies is; als het niet over gaat en je blijft steeds maar die drang hebben neem dat eens een kijkje op deze site: http://www.sekned.nl deze therapeuten hebben mij enorm geholpen om van mij probleem af te komen!

j, 14 jaar

vri 14 dec 2012 om 21:33

....Had ik ook maar dan 5 X op een dag ik ging toen gw iets doen en da helpt dus nu nog 1 of 2x per dag

j, 19 jaar

maa 17 dec 2012 om 09:37

...

Al die anale sterretjes ook

j, 16 jaar

woe 6 mar 2013 om 21:56

..

Ik masturbeer ook vaak. 10x op de dag is idd een beetje veel, probeer jezelf af te leiden met andere dingen. Ga bijvoorbeeld een spannende film kijken. ( Niet eentje met teveel gelebber xD ) Ik vind t trouwens wel geil hoor, sorry xD

m, 15 jaar

woe 6 mar 2013 om 22:26

BedanktJa bedankt allemaal voor jullie advies ik doe het alleen thuis met een filmpje dan nergens anders ik ben blij dat ik niet de enige ben en het is nu nog maar 1 tot 2 x per dag bedankt voor jullie tips

j, 16 jaar

din 2 apr 2013 om 18:23

Goedzo meid

Fijn dat je je nu weer goed voelt.

Suc6 dan hea. ;P

m, 19 jaar

maa 29 apr 2013 om 17:05

ErvaringHey Zelf heb ik er ook last van gehad ik deed het wel iets minder dan 10x per dag. Ik heb tegen mezelf gezegd dat ik jet nog maar een keer per dag mocht doen en als dat lukte gaf ik mezelf iets ( stuk taart, maskertje ....) en dan zei ik tegen mezelf nu nog maar een keer per week en zo bouwde ik het af totdat ik het niet meer hoefde. Probeer het gwn. Greetz iemand

m, 12 jaar

woe 8 mei 2013 om 18:06

Is dit wel normaal?Hallo allemaal, Ik masturbeer elke dag. Is dit wel normaal? Mijn moeder is soms boos geworden omdat ik het op de bank deed, en dat vond ze er niet prettig uitzien als zij ook op de bank zat. Help mij please!

j, 22 jaar

zon 19 mei 2013 om 11:53

YOLOGewoon niet! #YOLO

m, 17 jaar

din 21 mei 2013 om 09:12

Meer privé Hoi, ik doe het ook vaak iedere dag en soms wel vaker... Maar ik ben wel liever alleen..

m, 17 jaar

din 21 mei 2013 om 09:13

Misschien wel normaalHoi, lekker is het zeker...

j, 15 jaar

din 21 mei 2013 om 13:29

Zelf aftrekken

Ik trek mezelf zeker een keer of acht af per dag. Telkens als ik de computer aanzet en deze reacties lees wordt ik zo geil dat ik mezelf begin af te trekken. Meestal ga ik dan naar een sexfilmpje op zoek waar meisjes en jongens zich zelf aan het masterberen zijn. Het duurt dan ook niet lang of mijn sperma spuit uit mijn lul. Ik heb wel ervaren dat hoe vaker ik mij aftrek hoe meer sperma er wordt aangemaakt. Als ik smorgens de eerste keer klaarkom ies het meer dan een grote eetlepel. Hoe is dat met andere jongens komen die ook zo vaak klaar op een dag en hoeveel spuiten die eruit?

j, 15 jaar

zat 8 jun 2013 om 15:19

als ik 3x spuit agter elkaar... dan ist wel steeds minder hoor

j, 19 jaar

zon 23 jun 2013 om 20:06

lekker trekken

hoi, ik trek me ook zo 3xperdag af en soms als mijn ouders weg zij dan gebruik ik er ook een schuurmachine bij dat is lekker klaarkomen met een bathandoek er onder dat moeten jullie ook eens proberen met een schuurmachine klaarkomen dat is lekker ontspannend als je ouders weg zijn

j, 13 jaar

don 11 jul 2013 om 14:46

trekken

welk meisje wil mij een x aftrekken

xx een geile jongen

m, 16 jaar

vri 12 jul 2013 om 09:47

Jeetje, hahaKrijg je niet last van je kut op een gegeven moment? Lijkt me wel..

m, 17 jaar

zon 11 aug 2013 om 18:20

wordt er niet overdreven?

Goed ja, ik vinger ook hoor en ook soms als slaapmiddeltje. Een keer of 4 per week zo ongeveer. Ik zie ook graag mijn vriendje zich aftrekken. Ik weet niet waar iedereen de tijd vandaan haalt om 10 keer te masturberen. Overdrijven ze niet wat?

j, 18 jaar

maa 6 jan 2014 om 14:33

nergens druk over makendames en heren dit hoort gewoon bij de leeftijd, ik heb ook zo mijn periode gehad dat het wel 6 a 7 keer per dag voorkwam dat ik mij masturbeerde nu is dit geminderd naar eens per dag. het is een fase waar je doorheen gaat en je vriend/vriendin is een goed middel om je libido te verminderen en het alleen met hem/haar te doen. leuk vind ik het om te horen dat het fabeltje "meisjes masturberen amper" hier wel echt vet onderuitgehaald wordt. geniet ervan en ontdek jezelf onthoud wat je lekker vind bij jezelf zodat je dit als je seks hebt met iemand je het hem/haar kan vertellen en er zo een betere ervaring van kan maken.

j, 17 jaar

don 30 jan 2014 om 22:52

Is de kans Is de kans lager om kinderen te krijgen als je jezelf mastrubeerd?

m, 17 jaar

zon 2 feb 2014 om 14:34

masturberen is toch heerlijkWaarom er een probleem van maken. Ik voel me tip-top als ik me gevingerd heb. Voordeel is dat ik zelf kan bepalen waar en wanneer en hoeveel en hoe hard ikl vinger. Een orgasme is mijn beloning . Een natte slip mijn straf . Soms een natte vlek in bed ook . Maar dat geeft niet.

m, 18 jaar

din 4 mar 2014 om 13:37

...Ik masturbeer 3 keer per dag en ik bind het heerlijk!!!

m, 17 jaar

din 4 mar 2014 om 14:59

superToppie he . Ik durf soms ook wel een 2de keer op één dag. Doet zoooooooooo'n deugd he .

Je plaats je reactie bij het bericht "help ik masturbeer elke dag wel 10 keer of zo"

Let op dat je de poster helpt met zijn vraag door jouw eigen ervaring te delen. Heb je een vraag of ervaring over een heel ander onderwerp? Maak dan je eigen ervaring aan, zodat mensen op jouw vraag/ervaring kunnen reageren.

Waarom staat mijn reactie niet gelijk online?

Je reactie moet eerst worden goedgekeurd door de beheerders. Dit kan hooguit een dag duren. Je reactie komt dus niet meteen op de site.